Скористайтеся перевагами найзручнішого способу купити квиток на автобус — за допомогою банківської картки на нашому веб-сайті www.bonbus.com.ua.

Способи оплати:

  1. Банківською картою VISA або MasterСard випущеною в будь якій валюті та в будь якій країні. Також ми приймаємо оплати картками української платіжної системи Prostir .
  2. Готівкою через платіжний термінал IBOX, PRIVAT
  3. Електронний гаманець Apple Pay з допомогою пристроїв iPhone, iPad або MacBook
  4. Електронний гаманець Google Pay – швидка онлайн-оплата зі смартфонів та десктопів що використовують обліковий запис Google 
  5. Через електронні гаманці MASTERPASS, Visa CHECKOUT
  6. Водію при посадці в автобус через мобільний POS- термінал. При цьому виді оплати приймаються картки тільки українських банків.

Клієнту надсилається квитанція через СМС на номер пасажира або на вказану пасажиром електронну пошту.

  1. Водію при посадці в автобус з використанням QR коду через додаток PRIVAT24.
  2. Через мобільний додаток  BoNBuS GOOGLE PAY або APPLE PAY.
  3. Через термінали PRIVAT24 та IBOX.
  4. Квитки можна придбати в точках продажу перелік на сайті BoNBuS.
  5. Оплати в будь якому комерційному банку України на наш український розрахунковий рахунок попередньо забронювавши квиток через диспетчера /служба підтримки.

 

Розрахункові рахунки ПП «Авто-Транс-Дніпро»

Розрахунковий рахунок ПП «Авто-Транс-Дніпро» для оплати квитка 

Розрахунковий рахунок ПП «Авто-Транс-Дніпро» для оплати квитка 

Розрахунковий рахунок ПП «Авто-Транс-Дніпро» для оплати квитка

При оплаті в призначенні платежу обов’язково вказати: «покупка автобусного квитка», маршрут, дати, прізвища та ім’я пасажира, одержувач (ПП «Авто-Транс-Дніпро»).

            

Інструкція зі здійснення оплати за допомогою банківської картки:

1.Виберіть тип картки.

2.Вкажіть номер картки (16 цифр).

3.Вкажіть код CVV2/CVC2 (три цифри з правого боку на зворотній стороні картки).

4.Вкажіть ім’я власника картки.

5.Вкажіть термін дії картки.

6.Натисніть кнопку “Оплатити”.

Через кілька хвилин після підтвердження оплати на адресу електронної пошти, вказану вами під час бронювання, буде надіслано квиток.

Звертаємо вашу увагу на те, що якщо вашу банківську картку зареєстровано у    програмі MasterCard Secure Code або Verified By Visa, для завершення оплати вас буде перенаправлено на веб-сайт компанії-емітента.

Не змогли купити квиток на нашому веб-сайті за допомогою банківської картки? Ймовірні причини:

● Неправильно вказано дані картки
● Недостатньо коштів
● Перевищення ліміту для онлайн-платежів
● Термін дії картки сплинув

BonBus не має доступу до фінансової інформації пасажирів і не може знати ліміт на здійснення онлайн-платежів. Для вирішення цієї проблеми зв’яжіться зі службою підтримки вашого банку.            

 ЩАСЛИВОЇ ПОДОРОЖІ РАЗОМ З BONBUS!!!